O nas w mediach

Wady zgryzu, stłoczenie zębów czy problemy w stawach skroniowo-żuchwowych.

Wady zgryzu, stłoczenie zębów czy problemy w stawach skroniowo-żuchwowych mogą być przyczyną wielu chorób m.in. próchnicy, chorób przyzębia, układu pokarmowego, uporczywego bólu głowy czy wad wymowy. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z dr Urszulą Jarosz oraz dlaczego trzeba korygować wady zgryzu.

dlaczego trzeba korygować wady zgryzu >

Implanty zębów to najlepsza i bezbolesna metoda zastąpienia utraconych zębów.

Zapobiegają one zanikowi kości oraz komplikacjom zdrowotnym, które mogą nastąpić po usunięciu zębów. O innowacyjnych rozwiązaniach i zastosowaniu osocza bogatopłytkowego w implantologii opowiada dr Urszula Jarosz, lekarz stomatolog, specjalista implantolog, protetyk i ortodonta.

więcej o implantach i osoczu bogatopłytkowym >

Zgrzytanie zębami – problem do rozwiązania

Zgrzytanie zębami to problem, który dotyczy zarówno dzieci,jak i dorosłych. U małych dzieci to zjawisko zazwyczaj naturalne, związane jest z rozwojem układu stomatognatycznego. U dorosłych zgrzytanie zębami wymaga interwencji stomatologa. Każdy problem da się jednak rozwiązać.

więcej o zgrzytaniu zębami >

Rothaariges Mdchen lacht lauthals

Kiedy i dlaczego korygować wady zgryzu?

Średnio 60 proc. osób w Polsce cierpi z powodu wad zgryzu. Bywa, że pacjent zauważa tylko problem estetyczny. Gdy trafia do naszej kliniki, dowiaduje się, jak ważny jest prawidłowy zgryz. Stłoczenie zębów lub problemy w stawach skroniowo-żuchwowych mogą być przyczyną dyskomfortu I wielu chorób.

więcej o wadach zgryzu >

jak uniknac prochnicy u dziecka

Jak uniknąć próchnicy u dziecka? Profilaktyka i higiena jamy ustnej u dziecka.

Czy zmiana nawyków żywieniowych oraz higiena jamy ustnej może ustrzec dzieci przed chorobą cywilizacyjną? Kiedy przyjść z dzieckiem na pierwszą wizytę adaptacyjną, o tym opowiada m.in. dr Urszula Jarosz z kliniki Varsovia Dental.

jak uniknąć próchnicy u dziecka >

Kind beim Zhneputzen

Fluor wzmacnia zęby i chroni je przed próchnicą.

Mycie zębów pastą z odpowiednią zawartością dawką fluoru czy zabiegi fluoryzacji wykonywane w gabinetach stomatologicznych nie mogą zaszkodzić  i przynoszą efekty.  Zapraszamy do materiału na Parenting.pl w którym o fluorze opowiada m.in. dr Urszula Jarosz.

więcej o fluorze w stomatologii >

Zalecenia WHO do 2020 r – Polska walczy z próchnicą.

Obecnie 85 proc. 6-latków ma próchnicę, a “dziurawe” zęby ma aż 95 proc. dzieci do 18. roku życia”. Jak wyglądają statystyki dotyczące próchnicy i jak poprawić stan uzębienia polskich dzieci podpowiada dr Urszula Jarosz na portalu Parenting.pl

więcej o profilaktyce próchnicy u dzieci >

Karmienie piersią i higiena jamy ustnej małych dzieci równie ważne.

Należy pamiętać, że gdy u dziecka pojawiają się pierwsze zęby mleczne, nocne karmienie może zwiększać ryzyko wystąpienia próchnicy. Mleko kobiece zawiera cukry proste, które szkodzą zębom. Należy pamiętać o myciu ząbków dziecka oraz wizytach kontrolnych u stomatologa już od wyrżnięcia się pierwszego ząbka.

więcej o możliwych przyczynach próchnicy u dzieci >

Nowoczesne technologie 3D w ortodoncji.

Możliwości jest wiele: stałe aparaty ortodontyczne z kompozytu, porcelany i szafirowe oraz najnowsze, bazujące na technologii 3D aparaty estetyczne Invisalign. O Invisalign – prawie niewidocznych nakładkach,  idealnie dopasowanych do zębów pacjenta opowiada dr Urszula Jarosz.

więcej o Invisalign >